09 October 2011

Flowergirl Kiki

Op 8 oktober trouwden Kim en Rob.
Kim en Mieke kennen elkaar van de tennisclub en zijn in de afgelopen 2 jaar goede vriendinnnen geworden. Rob en Kim hebben elkaar ook op de tennisclub leren kennen en gaven elkaar het ja-woord in een prachtig park in Towsville. 
Kim aan de hand van haar broer vlak voor de cermonie begint. Helemaal rechts staat Rob.
Mieke had de eer om Kim's matron of honour te zijn en Kiki mocht flowergirl zijn. Kiki zag eruit als een droomprinsesje en liep als eerste over de rode loper naar voren terwijl ze rozenblaadjes strooide.
Een matron of honour is niet alleen maar getuige, maar helpt de bruid ook met het organiseren van de bruiloft en zorgt er vooral op de grote dag voor dat de bruid er tiptop uitziet voor ze over de rode loper naar voren loopt (aan de hand van haar broer in dit geval die haar "weggaf"). 





In het park lag op elke stoel een pakje tissues.....
Na de ceremonie in het park gingen de 80 gasten naar de feestlokatie, waar iedereen aan het diner kon aanschuiven en later lekker kon dansen. Na het eten heeft Mieke nog gespeeched en kon daarna opgelucht een wijntje nemen! 
 
 

2 comments:

Anonymous said...

Hallo Kiki, wat zie je er prachtig uit meisje :-)

Anonymous said...

Hallo Mieke, Jan Willem, Justus en Kiki!

Hoe is met jullie?? Ik ben Renée van Club med Lindeman. Mijn e-mail adresse is rhendriksen125@hotmail.com ik weet niet hoe ik jullie een mailtje kan stuuren...dus doe ik het zo en hoop van jullie tehoren.

Groetjes uit de Whitsundays.